Logo

Kundbemötande i teknisk kundservice

2 kursdagar

Arbetar du med teknisk kundservice och vill bli säkrare i ditt möte med kunden? Här får du lära dig mer om både kroppspråk och samtalsverktyg som ger dig nöjdare kunder.

Innehåll i kurs

En intensiv workshop med föreläsningar och praktiska övningar:

  • Kroppspråk som skapar en trevlig atmosfär
  • Att inleda ett effektivt och inspirerande kundbemötande
  • Enkla och kraftfulla samtalsverktyg
  • Anpassa ditt tekniska språk till kundens nivå
  • Rätt samtal på rätt tid
  • Bättre kundservice och personligt bemötande som ditt varumärke
  • Vänd utmanande och missnöjda kunder till positiva kunder
  • Fånga upp kundbehovet
  • Mer försäljning, sälj utan att sälja
  • Kundservice som ditt varumärke

Kursens mål

Du får verktyg och praktisk träning på hur du ger en god kundservice som attraherar fler affärer. Du får även förståelse för varför det ökar kundens lojalitet.

Kontakta mig gärna om du har frågor

Föreläsare

Kurt Larsson Minerva Group

Kurt har en bakgrund inom International Sales and Service Management. I kontakt med kunden har Kurt funnit att tydlig kommunikation och ett medvetet kroppsspråk är ett kraftfullt verktyg för att skapa lojala relationer. Denna teknik brinner han nu för att lära ut.

2 kursdagar 13 900 kr exkl. moms
  • stockholm
  • Start 11 apr 2018
  • Slut 12 apr 2018
  • Boka

Pris & Villkor

Kursavgiften är inklusive kursdokumentation. Kostnad för måltider tillkommer med 275 kr/dag. Moms tillkommer.

Allmänna villkor

Vem är kursen för

Dig som vill känna större trygghet och bli mer bekväm i mötet med kunden. Du vill utveckla ett professionellt och personligt kundbemötande, där kunden ofta är mindre tekniskt kunnig än du.

Datum

stockholm, 11 apr 2018 - 12 apr 2018

Pris

13 900 kr exkl. moms

Till toppen